3 maja 2013

Mój pierwszy sutasz.

Postanowiłam zabrać się do roboty i w końcu coś zrobić z wcześniej zakupionych sznurków sutaszowych. Chcesz -> masz .... przyszła wiadomość od Kadoro, że bawimy się we wspólne szycie sutaszowych kolczyków.
Tutorial jasno określił wzór, ale dał możliwość wyboru materiałów i  wykończenia. Ponieważ jestem początkująca, nie kombinowałam zbyt mocno i wyszło to :


Nie jest to może ideał , ale i tak w ramach zabawy zgłoszę się do konkursu ;-). I może ja nie umiem robić zdjęć, bo jakoś "na żywo" wyglądają lepiej.
Dla jasności : sznurki granatowy, szafirowy, ciemny róż i bardzo jasny popiel, duża perła szara, mała perełka biała, koraliki TOHO Round 11/o i 15/o Silver-Lined Mauve i 11/o Opaque-Rainbow White .




1 komentarz:

  1. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam.
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń