3 listopada 2013

Zaległości - zieloności

Moja ostatnia praca koralikowa leży i czeka na dokończenie, bo ja zabrałam się za druty, ale te do dziergania, a nie wykańczania biżuterii ;-).
Mam jeszcze sporo prac , których jeszcze nie pokazałam, więc wróćmy do wiosny (tak na przekór tej smutnej jesieni).

W wiosennych kolorkach - kwiatki na zielonej trawce :


Zrobione z TOHO Round Transparent Crystal 8/o na zielonym kordonku, a na kwiatki   Transparent Ruby ,Transparent Amethyst, Inside-Color Aqua - Capri Lined i Ceylon Snowflake.

Zielona inaczej :


 Zrobione z TOHO Round Transparent Grass Green, Transparent Lime Green, Silver-Lined Milky Grapefruit 8/o.

Robiłam też bransoletki z większych koralików - odzysk z korali mamy, które były za ciężkie, bo miały 16 sznurków z koralikami. Połowę wycięłam i tak wyszły z tego 3 bransoletki. Dwie pierwsze były podobne - bez ustalonego wzoru (pierwszą mama szybko przehandlowała i kazała sobie zrobić jeszcze raz ;-)), a ostatnia ze wzorem.







1 komentarz: