28 września 2014

Róż + niebieski = fiolet

Oto moje ulubione kolorki.
Pokazałam już niebieskie i różowe , więc przyszła pora na fioleciki. Wszystkie wykonane z  Toho 8/o.

Pierwsza była z Metallic Iris Purple z dodatkiem trans-Rainbow Lt. Ametyst. Do kompletu wykonałam pierwszą kuleczkę - jako wisiorek.





Kolejna była  z Transparent-Frosted Sugar Plum z dodatkiem  Ceylon Snowflake , ale poszła w świat bez zrobienia zdjęcia, więc zrobiłam sobie nową z innym wzorkiem.




Wyszydełkowana na 8 k w rzędzie to mieszanka   Ceylon Snowflake,   trans-Rainbow Lt. Ametyst oraz Transparent Alexandrite. Tym razem końcówki są też zrobione na szydełku ze srebrnej muliny.  




Kolejna to wersja  "prześwitująca". Bardzo spodobało mi się robienie z przezroczystych koralików na kolorowym kordonku, więc zrobiłam w paru kolorkach.
Tym razem na biało fioletowym kordonku koraliki Transparent Crystal.



Z koralików Silver-Lined w filetowych odcieniach zrobiłam chyba 4 bransoletki, a ostała się jedna . 
Zrobiona z Purple, Lt.Grape i Rosaline.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz